HealthOnline cikkek

Ország:

Témakör: Minőségügy

A várótermi várakozási idő csökkentésére alkalmazott módszerek

A várótermi várakozások csökkentésére különböző módszerek találhatók. Ezek között vannak olyanok, amelyek országos szintűek (pl. nyilvánosság), egy szolgáltatón túlmutató a hatókörük, vagy egy szolgáltató problémáit komplex módon kezelik (szolgáltatók közötti együttműködés, integráció, kapacitás, munkafolyamat szervezés szempontú megközelítések). Mások (előjegyzési rendszerek, szubjektív várakozási élmény javítása) kevésbé integráltan, az egészségügyi szolgáltatók szintjén, a betegek bejelentkezésétől a rendelésre való bejutásig foglalkoznak kérdéssel.

A GYEMSZI IRF Rendszerelemzési Főosztályának témában készült szakirodalom kutatáson alapuló tanulmánya a csatolt mellékletben olvasható.

Megjelenés dátuma: 2013-03-29 12:20:39